Składanie zamówień

Realizacja zamówień i zasady logistyczne

• Zamówienia prosimy kierować na firmowy e-mail : info@alva.com.pl lub fax: 071 334 65 22.
• Zamówienie powinno zawierać:
-dane do faktury;
-adres wysyłki (w przypadku dostawy do Klienta końcowego proszę o podanie osoby do kontaktu wraz z nr telefonu. Brak takiej informacji spowodować może zwrot przesyłki do nadawcy. Koszty związane z ponownym wysłaniem przesyłki ponosi Zamawiający);
-kod zamawianego towaru, numer katalogowy koloru oraz ilość, ewentualnie nr oferty;
-istnieje również możliwość zarezerwowania towaru na czas określony.
• Do każdego złożonego zamówienia wysyłamy potwierdzenie droga emailowa lub fakturę, będąca potwierdzeniem wysyłki.
Potwierdzenie zawiera:
-dane Klienta, nr zamówienia, adres dostawy;
-dostępność towaru;
-ceny katalogowe, rabat, cenę po rabacie oraz wartość netto zamówienia;
-datę wysyłki;
-informacje o załączonych do wysyłki dokumentach;
-w przypadku produktów ARC zamawiane ilości zaokrąglane są do pełnych opakowań, które podajemy w katalogu w opisie każdego produktu.
Brak otrzymania potwierdzenia lub faktury oznacza, że zamówienie nie wpłynęło do firmy ALVA.
• Towar dostarczany jest firmą kurierska DHL do wskazanego przez Państwa miejsca na terenie całego kraju;
-zamówienia, które wpłyną do godziny 14.00 realizowane są tego samego dnia;
-zamówienia, które wpłyną po godzinie 14.00 realizowane są dnia następnego (wyjątek stanowią zamówienia wymagające dużego nakładu czasu, jak np. kosze na szkło lub duża ilość termosów wypełniona pojemnikami GN);
-doręczenie paczek następuje w ciągu 24 h w godzinach od 8.00 do 16.00;
-doręczenie palet następuje w ciągu 48 h w godzinach od 8.00 do 16.00;
-w przypadku kiedy odbiorca towaru jest jego nabywca do przesyłki dołączamy oryginał faktury zakupu.


Odbiorca podczas przyjęcia towaru, w obecności kuriera powinien potwierdzi zgodność ilości paczek na liście przewozowym ze stanem faktycznym oraz brak uszkodzeń zewnętrznych i wewnętrznych. W przypadku uszkodzenia lub braku możliwości przeliczenia towaru w obecności kuriera, prosimy aby odbiorca umieścił na liście przewozowym informację: „STWIERDZONO USZKODZENIE PRZESYŁKI” lub „BRAK MOŻLIWOŚCI SPRAWDZENIA PRZESYŁKI POD WZGLĘDEM ILOŚCI I JAKOŚCI TOWARU”. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności odbiorca jest zobowiązany w obecności kuriera sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY, a następnie przesłać go do firmy ALVA, gdzie zostanie objęty wewnętrzną procedurą reklamacyjną.

• Koszty przesyłki
-dla zamówień przekraczających kwotę 5oo,oo netto po rabacie, koszt transportu pokrywa firma ALVA
-dla zamówień poniżej kwoty 5oo,oo netto po rabacie, koszt transportu pojawia sie na fakturze jako dodatkowa pozycja:
17,oo netto – bez względu na markę
7,oo netto – koszt pobrania
-dla terminowego dostarczania przesyłek:
do godziny 9.00– 40,oo netto
do godziny 12.00 – 11,oo netto
dostawa na sobotę – 45% opłaty podstawowej za przesyłkę.


Serdecznie zapraszamy do współpracy ALVA Sp. z o.o.


Powrót
Twój adres IP: 54.221.76.68